.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دولت همچنان بوی نفت می‌دهد

عضو کمیسیون تلفیق مجلس با بیان این که اعضای این کمیسیون در حال رسیدگی به رابطه دولت با نفت در لایحه بودجه سال 90 کشور هستند، گفت: احتمالا کار رسیدگی به این لایحه در این نشست به پایان می‌رسد.

به گزارش شمال نیوز"سیدنجیب حسینی" در گفت‌وگو با خانه ملت ، با بیان این که نشست عصر امروز(چهارشنبه 31 فروردین) کمیسیون تلفیق بودجه 90 در حال برگزاری است، تصریح کرد: اعضای این کمیسیون در حال رسیدگی به بند 12 لایحه بودجه سال 90 کشور هستند.

نماینده مردم مینودشت، کلاله، گالیکش و مراوه تپه در مجلس شورای اسلامی با بیان این که اعضای کمیسیون تلفیق بودجه 90 در حال رسیدگی به رابطه دولت و نفت در لایحه بودجه سال 90 کشور هستند، گفت: در صورت تصویب اعضای این کمیسیون، وزارت نفت متعهد به بازپرداخت تسهیلات غیرمتقابل، تسهیلات پولی و برداشت‌های صیانتی شرکت‌های شرکت‌های زیربط خود می‌شود.

وی درباره پیشنهادهای دیگری که در نشست عصر امروز کمیسیون تلفیق در حال بررسی است، افزود: بر اساس پیشنهاد نمایندگان 5/14 درصد از درآمد دولت از برداشت نفت خام و میعانات گازی سهم شرکت نفت است که برای سرمایه‌گذاری در طرح‌های نفتی برداشته می‌شود و پس واریز این مبلغ به خزانه، به شرکت ملی نفت ایران ارائه می‌شود.

عضو کیسیون تلفیق بودجه 90 مجلس اظهار کرد: کار رسیدگی به لایحه بودجه 90 احتمالا در نشست عصر امروز کمیسیون تلفیق به پایان می‌رسد./1290


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.389 seconds.